2 Kasım 2009 Pazartesi

Belki.


Yine o var hayallerimde, yine onu düşünüyorum.Bir gün görürüm onu diye hayal ediyorum, olmayacağını biliyorum.Ama tekrar tekrar söylemeyin yüzüme, olur mu?Onu göremeyeceğimi söyleyip de hayallerimi kırmayın.Benim umudumu kaybettirmeyin.Ben yine de umutluyum, onu bekliyorum.Bir gün gelmesini, onu bir gün görmeyi.Gerçekten olabilecek mi?Görebilecek miyim onu ben?Sarılabilecek miyim ona?Cevabını vermeyin, nolur.Biliyorum ne olacağını, ama umursamıyorum.Tekrar günlerce ağlayacağımı, onu göremeyeceğimi biliyorum, hatırlatmayın bunu bana, umudumu yitirmeyin.Hayal edicem onu ben yine de, onu düşünücem."Belki" kelimesi yerine daha kesin konuşmayı öyle istiyorum ki...Olmuyor işte...Ama umrumda değil!Onu görmek istiyorum ben!Gerçekte olamasa bile rüyalarımda, hayallerimde onu görmeye devam edeceğim ben!Ve kimse de bana "Hayallerinde bile göremezsin onu" diyemeyecek!Onu kıskanıyorum, çok seviyorum onu.Bir şeye hayattaki tek şey oymuş gibi değer vermeyi biliyor musunuz siz?Bir insana içteklikle "herşeyim" diyebiliyormusunuz sanki?Ben diyorum işte!O benim herşeyim!Hep sevicem onu, hep...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder