26 Ekim 2009 Pazartesi

Mutluluk.

Seni her gördüğüm an içime mutluluk doluyor, sebebini bilmiyorum.Bilmek de istemiyorum.Belki sebebini öğrendiğimde, bu mutluluk dağılır diye üzülüyorum.
Sen benim yavrumsun, dünyamsın, mutluluksun benim için.Kardeşsin, sırdaşsın.Okula her geldiğimde, msn'i her açtığımda, her baktığım yerde seni arıyor gözlerim.Hatırlıyor musun?"Bizi kimse ayıramaz!" demiştin, söz vermiştin bana.Gerçekten, kimse ayıramayacak mı bizi?Hep ikiz mi kalacağız?Sözünü tut, bana verdiğin sözü tut.Sana ihtiyacım var, seni sadece okulda görmek istemiyorum.Her anımda olasın istiyorum, istediğim zaman sana dokunabileyim, istediğim zaman omzuna yaslanıp seni ne kadar çok sevdiğimi anlatabileyim istiyorum.Ben burda seni düşünürken, sen nerdesin ikiz?Sende beni mi düşünüyorsun yoksa?Her anımdasın aslında sen, sırlarımı senin hayaline anlatıyorum, her gece.Her gün senin hayalini kuruyorum, "acaba yarın nasıl olacak?" diye düşünüyorum hep.Sende beni düşünüyor musun, yanında olmamı istiyor musun?Sarıl bana ikizim, hiç bir zaman bırakma beni.Bana sarıl ki, sana olan tüm hislerimi anlatayım.Bana sarıl ki, 7 senedir seni ölesiye sevdiğimi anlatayım perim.Msn çok boş sensiz, çok sıkıcı.Her an yanımda olamaz mısın?Ben hala senin hayalini kurmak zorunda mıyım?Sadece okulda mı göreceğim seni?Okul yetmez ki...En fazla 10 dakikalık tenefüs, neyimize yetecek bizim?Tenefüsler yetmez bana, tenefüsler yetmez sana.Aslında sadece anlatacağım öyle çok şey var ki...Anlatamıyorum hiç.İçimde kalıyor, bende evde hayalimdeki sana anlatıyorum her şeyi.Peki ya ayrılırsak ne olacak ikiz?Sensiz mi kalacağım ben?6 saat yetmezken, hiç mi göremeyeceğim seni?Beni sensiz bırakma, beni senin hayalinle bırakma,, seni görmek istiyorum ben, hep seni.Hep seninleyim ben, her zaman bekliyorum seni.En ufak bir sıkıntın olursa gel, gel bana.Ben seni hep dinlemeye, sana sarılmaya hazırım.
Her gün bir sonraki günü hevesle beklemekten sıkılmadım hala ben, işin ucunda sen varsın, sıkılır mıyım hiç?Yarını dört gözle bekliyorum yine, seni dört gözle bekliyorum yine.Söz ver bana ikizim.Aramıza kimse girmesin olur mu?Çok seviyorum ben seni..İkizim..Yavrum..Mutluluk..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder