22 Ekim 2009 Perşembe

Dostum.

Hadi dostum, tekrar sarıl bana , aynı 4. sınıftaki halinle tekrar iyi davransana.Sana bir sır vereceğim yine, tekrar senin olacağım ben.Farklı görünsekde, 2ziz biz.Ben hala seninim, sen hala benimsin.Hala seviyorum ben seni, hala herşeyimsin sen benim.
Farkettin mi ? Küçüklük havasını atmaya çalışıyoruz, büyük olduğumuzu anlamak istiyoruz.Büyük olmak birbirimizi saymamak değil be dostum.Kardeşsin sen, hala kardeş.Sen benle bazen şakasına da olsa dalga geçiyorsun ya, kafaya çok fazla takıyorum ben.Senle tekrar 4. sınıftaki gibi canım bitanemli konuşmak istiyorum.Ama güler misin yoksa, bilemiyorum ki.Soğuk mu davranıyorum sana?Özür dilerim, ama sen bana böyle alaylı , lanlı be'li konuşunca üzülüyorum be ikizim.Ben sana muhtacım, ihtiyacım var sana.Hani sen ben takdir alamayacağım diye 4. sınıfta ağlamıştın ya, ben de o dostluğa ağlıyorum şimdi.Nihal'ime ağlıyorum, kaybolan Nihal'ime.Kardeşim, eğer hala seviyorsan beni, bu metni okuduysan, yarın sarıl bana.Seda'yı cartı, curtu alma.Sadece ben ve sen.İkimizde yeni hallerimizi görelim, eski hallerimizi hatırlayalım.Ben yine senle kardeş olmak istiyorum.Ben senle tekrar sadece nihalsinem. olmak istiyorum.Aramıza Sedalar, Selenler girmesin istiyorum.Seni istiyorum ben, sana tekrar iyi davranmayı özledim ikizim.Biliyor musun?Bunları yazarken ağlıyorum, bakıyorum 4. sınıftaki günlüğüme, 4. sınıftaki anılarıma.Seviyor musun beni?Ben seni çok seviyorum, bilmiyorsun belki.Her geçen gün aramıza bir şeyler giriyor, kırılıyorum.Sen bana böyle davranınca ben senin kölen olamam ki kardeşim.Nolur, girmesin aramıza biri.Tekrar iyi davranmak istiyorum ben sana, tekrar öpmek istiyorum seni.Hani nöbetçilikte yorulduğumu söyleyince "ohh" dedin ya, o "ohh"a ağlıyorum ben, gün geçtikçe eriyen dostluğumuza.Evet, ne olursan ol gel yarın yanıma.Bul beni, gezelim sadece ikimiz.Bulalım sorunumuzu, çözelim.Nolur, sana ihtiyacım var benim.Her gün aramıza gelenlerin üzüntüsüne ağlıyorum, şiirler yazıyorum.Bilmem bilir misin bu duygu nedir?Ama ben yaşıyorum.Her gün seni düşünüyorum aslında, kırılıyorum.Nihal yeni bir kanka bulmuş diyorum ve tekrar köşeme çekiliyorum.Ertesi gün sıkıyorum kendimi, Nihal'i üzmeyeyim belki bir şey demez diye, birine vuruyorum hemen düşmanmışım gibi davranıyorsun.Nedir bu şiddet?Ben seni seviyorum.Ama bir insan kırgın olunca iyi davranamıyor ki.Sen tekrar eski Nihal ol, hazırım.Kölen olmaya, seni tekrar öpüp hep sarılmaya hazırım ben.Bekliyorum seni.Nolur gel, tekrar özel olalım, tekrar kardeşliğimize devam edelim.Girmesin aramıza kimse olur mu ? : )

- pasaklı kraliçeden asla kendisini sevmediğini düşünen nihaline, perisine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder