21 Ekim 2009 Çarşamba

Ben,biz...

Her zaman bu soruyu soruyorum kendime.Ben kimim?Neyim?Sinem ben.Kimine göre gıcık, kimine göre dostcanlısı, kimine göre egoist, kimine göre yardımsever.İnsanlara, onların görüşüne karşı değişen biriyim ben.Ben, sade blogum, boş hayatım, saçma hayallerim ve yanımda kalan 1 kaç dost.
14 yaşında, kilolu bir kızım ben.Hep olmayacak şeylerin olması için çırpınan, olmayınca boş boş üzülen ve bunu çok çabuk unutan bir kız.Garip bir hayat yaşıyorum.Anneanne ve babaanne taraflarının ikisinde de ilk ve tek kız olmayı başarmış, fakat bunun yararını hiç görememiş bir kızım ben.Her şeyi kafaya takan, her şeyde üzülecek bir şey bulan biri.
Bir bakarsınız mutluyum gülmekten ölüyorum, bir bakarsınız aradan 2 dakika geçmesine rağmen ağlıyorum, morelim bozulmuş.Durup dururken hiç olmayacak şeyleri takıyorum kafama.Bencilim, evet, fazlasıyla bencil.5 yıldır hayranı olduğu ünlüyü karısından bile kıskanacak kadar bencil.Ne yapalım, her gülün bir dikeni vardır, değil mi ? Gül olmasam bile, katlanın işte bana.
Arkadaşlarım çok değil.Ama en iyisi bu.Nerede çokluk orada b.kluk. (: Gereken sayıda dostum var işte.2-3 tane.Onlarda bana yeter bile.İngilizce & Matematik derslerini çok seven, öğretmenlerin gözüne girmeye çalışıp bir türlü beceremeyen bir kızım.
Neyse , bu kadar benden.Daha fazlasına gerek yok, anlatılacak bir şey de yok sanırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder