25 Ekim 2009 Pazar

Aşk.

Aşk ne kadar güzeldir değil mi?Birini seversin, o da seni sever.Peri masallarında ki gibi.Ama benimkisi bu değil, benim aşkımın sonucu asla böyle olamayacak.Benim varlığımdan bile haberi olmayan, beni tanımayan bir kişiye aşığım ben.O benden çok büyük, fazlasıyla büyük.Aramızda 19 yaş var.Belki, belki bir gün görebilirim onu.Belki de böyle boş ama umutlu beklerim, göremesem de, sonuçlanamayacak olsa da beklerim ben.O'nu beklerim.Evet, o benim imkansızım.Hep hayallerimde olan, ismi dilimden hiç düşmeyen, fotoğrafları hep gözümün önünde olan imkansızım o.Ben belki de onun için bir hiçim.Ama o benim gözümde fazlasıyla değerli.Belki o beni tanımıyor.Ama ben onu tanıyorum.Belki ona sahip değilim, ama onun sevgisine sahibim.Ona aşığım ben.Ne olursa olsun, bırakmayacağım onu.O beni bilmiyor, bilmeyecekte.O beni sevmiyor, sevmeyecekte.Ama ben onu hep bileceğim, hep seveceğim.Önemli olan benim varlığım değil, onun varlığı.Önemli olan onun beni sevmesi değil, benim onu sevmem.Çünkü o, benim vazgeçilmezim.Bilmese de, o benim.Ve hayatta hep seveceğim tek kişi olacak, asla unutmayacağım.Önemli olan peri masalları gibi bitmesi değil, önemli olan bu aşkın hiç bitmemesi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder